Все по- амбициозни цели за Рено Нисан България

Main January 19, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1143 views | no comments

За Рено Нисан България, 2006 е първата пълна година на присъствие на българския пазар. Днес, компанията разчита на добре развита дилърска мрежа от 14 търговски центъра на Renault, 14 – на Dacia и 5 на Nissan, която и позволява да покрие 90% от пазара. "Изграждането на дилърската ни мрежа, инвестициите в реклама и предлаганите след продажбени услуги ни позволиха да достигнем повече от 120 милиона лева оборот още през тази първа година или с 10% над първоначалната ни цел, и 4526 продадени автомобила, което съответства на 10.62% пазарен дял., коментира Лоран Бернар, генерален директор на Рено Нисан България.

През 2006 Nissan затвърди позицията си на лидер в 4x4 сегмента (SUV, C-SUV и luxurious pick-ups). Марката предлага на българския пазар гама от 6 модела 4x4, с които постигна забележителния пазарен дял от 5,4% в сегмента. За изминалата година Нисан има 791 продадени автомобила, 60% повече спрямо 2005, като така достига първоначалната цел от 1,86% общ пазарен дял. Най-продавания модел на марката - Pathfinder има голям принос за този резултат със своите 230 продадени автомобила и 11,7% пазарен дял в сегмента.

Продажбите на Renault през изминалата година са 2014, а на Dacia – 1721. Успешното въвеждана на българския пазара на марката Dacia беше едно от най-големите предизвикателства за Рено Нисан България, но само година след първите си стъпки Dacia Logan е вторият най-продаван модел в България. Полярността на марка нараста значително през месец септември след представянето на Dacia Logan MCV (комби версията на модела с 5 и 7 места), който беше предложен на българския пазар броени дни след световната му премиера на автомобилното изложение в Париж.

През следващата година Рено Нисан България има за цел да продължи да развива сервизната си база и разнообразните си предложения за асоциирани услуги с цел да осигури оптимално бързо и качествено обслужване на всичките си клиенти. Капацитетът на сервизите ще се удвои в следващите три години в отговор на нарастващия брой нови автомобили.

2007 година ще бъде особено важна за Nissan. Идването на C-SUV модела Nissan Qashqai, новия X-Trail и някои други модели ще допринесат за постигането на амбициозната цел от 2,0% пазарен дял или 1 070 продадени автомобила. Що се отнася до Renault и Dacia, целта за 2007 е увеличаване на пазарния дял до 6,50% за всяка от двете марки, като разширяването на гамата на Dacia ще бъде един от определящите фактори.

"Бързото развитие на дилърската ни мрежа, лансирането на нови продукти и точната адаптация на моделите на Dacia позволяват на Рено Нисан България да си постави за цел през 2007 да заеме първото място на българския пазар със 7 500 продадени автомобила общо за трите марки или 15% пазарен дял, заявява Лоран Бернар.

 
 

Lexus IS-F 2008
January 21, 2007
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...