За Рено Нисан България, 2006 е първата пълна година на присъствие на българския пазар. Днес, компанията разчита на добре развита дилърска мрежа от 14 търговски центъра на Renault, 14 – на Dacia и 5 на Nissan, която и позволява да покрие 90% от пазара. "Изграждането на дилърската ни мрежа, инвестициите в реклама и предлаганите след продажбени услуги ни позволиха да достигнем повече от 120 милиона лева оборот още през тази първа година или с 10% над първоначалната ни цел, и 4526 продадени автомобила, което съответства на 10.62% пазарен дял., коментира Лоран Бернар, генерален директор на Рено Нисан България.
През 2006 Nissan затвърди позицията си на лидер в 4x4 сегмента (SUV, C-SUV и luxurious pick-ups). Марката предлага на българския пазар гама от 6 модела 4x4, с които постигна забележителния пазарен дял от 5,4% в сегмента. За изминалата година Нисан има 791 продадени автомобила, 60% повече спрямо 2005, като така достига първоначалната цел от 1,86% общ пазарен дял. Най-продавания модел на марката - Pathfinder има голям принос за този резултат със своите 230 продадени автомобила и 11,7% пазарен дял в сегмента.
Продажбите на Renault през изминалата година са 2014, а на Dacia – 1721. Успешното въвеждана на българския пазара на марката Dacia беше едно от най-големите предизвикателства за Рено Нисан България, но само година след първите си стъпки Dacia Logan е вторият най-продаван модел в България. Полярността на марка нараста значително през месец септември след представянето на Dacia Logan MCV (комби версията на модела с 5 и 7 места), който беше предложен на българския пазар броени дни след световната му премиера на автомобилното изложение в Париж.
През следващата година Рено Нисан България има за цел да продължи да развива сервизната си база и разнообразните си предложения за асоциирани услуги с цел да осигури оптимално бързо и качествено обслужване на всичките си клиенти. Капацитетът на сервизите ще се удвои в следващите три години в отговор на нарастващия брой нови автомобили.
2007 година ще бъде особено важна за Nissan. Идването на C-SUV модела Nissan Qashqai, новия X-Trail и някои други модели ще допринесат за постигането на амбициозната цел от 2,0% пазарен дял или 1 070 продадени автомобила. Що се отнася до Renault и Dacia, целта за 2007 е увеличаване на пазарния дял до 6,50% за всяка от двете марки, като разширяването на гамата на Dacia ще бъде един от определящите фактори.
"Бързото развитие на дилърската ни мрежа, лансирането на нови продукти и точната адаптация на моделите на Dacia позволяват на Рено Нисан България да си постави за цел през 2007 да заеме първото място на българския пазар със 7 500 продадени автомобила общо за трите марки или 15% пазарен дял, заявява Лоран Бернар.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!