През 2009 година 9 нови модела обновиха продуктовата гама на Renault. Благодарение на това марката увеличи пазарния си дял при леките автомобили с 0,27%. Клиентите на Renault имаха възможността да се запознаят с новия Megane Hatch и Coupe през месец април. Благодарение на изцяло новия си и атрактивен дизайн, икономични двигатели и отлично поведение на пътя, моделът успя да привлече вниманието на корпоративни и частни клиенти, което доведе до увеличаване на пазарния му дял от 0,24% на 0,81%. След него в България пристигнаха и новото Clio, Clio Grandtour и спортният модел Clio RS, последвани от Laguna Coupe, Grand Scenic, Megane Grandtour и Fluence. Renault завърши 2009 година с пазарен дял от 3,63%. През 2010 ще разчита на налагането на пазара на обновеното семейство Megane, както и на лансирането на нови продукти в лицето на новия Master и спортния Megane RS.
Dacia Logan за трета поредна година остава най-продаваният модел в България, а Sandero прогресивно се налага в сегмента на компактните автомобили. Dacia приключва годината с пазарен дял от 6,78%. През 2010 предстои обогатяване на гамата с излизането на модела Duster в сегмента на 4х4 автомобилите – на шокиращо достъпна цена.
Nissan от своя страна, въпреки рецесията, успява да увеличи пазарния си дял от 2,61% на 2,87%. Успехът се дължи на отличните резултати в сегментите на компактните и премиум SUV автомобили, където Nissan остава безапелационен лидер с пазарен дял от 11,2%. Това става възможно благодарение на нарастващите продажби на доказалия се на пазара Nissan Qashqai, както и като цяло на добрите продукти, конкурентни цени и гъвкави лизингови схеми. През 2010 Nissan предстои да представи обновеното лице на Qashqai през март, a по-късно през годината ще се появят и лекотоварният NV200, компактният кросоувър Qazana и новата Micra.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!