МОТО-ПФОЕ - МНОГО ИЗГОДНА КОМБИНАЦИЯ ОТ ЛИХВА И ЦЕНА

Main April 10, 2009 | Auto-Press.net A- A+ 1808 views | no comments

-ВЕЧЕ НЯКОЛКО СЕДМИЦИ МОТО-ПФОЕ ПРЕДЛАГА ЗА ПОВЕЧЕТО МАРКИ И МОДЕЛИ 4% ГОДИШНA ЛИХВА ПРЕЗ СОБСТВЕНИЯ СИ ЛИЗИНГ
-С 12.44% общ ПАЗАРеН ДЯЛ МОТО-ПФОЕ е втори СРЕД АВТОМОБИЛнИте ВНОСИТЕЛИ в страната
-FORD Е ВТОРИ ПО ПРОДАЖБИ В БЪЛГАРИЯ, VOLVO – с удвоен пазарен дял
 
Мото-Пфое представи атрактивна комбинация от търговски условия за клиентите. В обстановка на силно ограничено, или дори липса на банково кредитиране, компанията предлага собствен лизинг с безпрецедентно ниска годишна лихва в размер на 4% за 36-месечни договори. Това означава общо 6.29% оскъпяване за целия тригодишен период. В пакет с неизбежните за спадащ пазар сериозни отстъпки, които при някои от моделите на компанията достигат до 14%, може да се твърди, че към настоящия момент това е едно от най-изгодните автомобилни предложения в България.

Мото-Пфое беше първата автомобилна компания в България, която получи синдикиран банков заем за обезпечаване на финансовия ресурс за собствените си лизингови операции (2007 г.) Това обстоятелство, наред със стабилното състояние на фирмата подпомагат добрата й ликвидност в настоящия момент и гарантират възможността да се предлагат на клиентите гъвкави схеми за разсрочено плащане, при това при особено добри условия, които липсват дори при множество банки.

На фона на кризата на автомобилните продажби в страната общият дял на Мото-Пфое сред вносителите в периода януари-март 2009 нараства и това се дължи в най-значителна степен на две от марките в портфолиото на компанията – Ford и Volvo. Няколко фактора съдействат за тази положителна тенденция – наред с привлекателните търговски условия, пазарният ръст е повлиян от изключителното ниво на предлаганата продуктова гама. С представените през 2008 и 2009 г. нови модели Focus, Kuga, Fiesta и Ka, Ford се радва на най-новата, модерна и впечатляваща гама в историята си като марка досега. Volvo е в подем с абсолютния си бестселър XC60 – най-сигурния и най-красивия модел на шведската марка създаван някога, заслужено обявен и за автомобил 4х4 на годината в България.

Силен резултат в условията на повсеместната финансова криза регистрира Ford според ААП през първото тримесечие на 2009 г. Повишеният интерес на клиентите към новата продуктова гама на марката със синия овал доведе до пазарен дял от 10.71% – с повече от 2.5 пункта над финалния за 2008 г. (8.2%) и с близо 1.4 пункта повече от същия период на миналата година (9.32%). Оптимистичен е фактът, че нарастването в пазарния дял на Ford е постоянна тенденция в първите три месеца на настоящата година. Продажбите през март спрямо февруари са се увеличили в абсолютна стойност с близо 50 автомобила. Най-добри са резултатите на марката в клас B (моделите Ford Fiesta и Fusion) – общо 312 бр., което е близо половината от общите продажби на Ford (42%).

С общо 93 продадени автомобила Volvo регистрира стабилни продажби в страната през първото тримесечие на 2009 г. и относително равномерно месечно разпределение от около 30 автомобила. С рекордно нисък спад от едва 7.9% спрямо същия период на миналата година Volvo е и най-малко засегнатата от кризата автомобилна марка в България. 


Акценти – първо тримесечие на 2009:
●  Ford отбелязва нарастваща популярност сред потребители в клас В (Fiesta и Fusion) – с 10.2% ръст спрямо същия период на миналата година, което е с близо 30 продажби повече, въпреки намаляващия пазар. За първо тримесечие на 2009 г. Ford е втори в класа, след Dacia.
● Ford Fiesta е бестселърът на марката и през първото тримесечие на 2009 г.
●  С 4.1% е нарастнал пазарният дял на Ford Mondeo в сегмента D – от 9.5% за 1во тримесечие на 2008 на 13.6% за същия период на настоящата 2009 г. С общо 94 продадени автомобила в класа Ford е втори след Toyota.
●  Volvo XC60 – най-новото шведско чудо и автомобил 4х4 на годината в България – е абсолютният бестселър на марката в периода януари-март 2009 г. С общо 41 продажби за тримесечието новопредставеният офроудър заема 44% от общия резултат на Volvo в страната.
●  XC90 е вторият най-желан модел в гамата на Volvo с общо 26 продадени автомобила и 28% вътрешен дял.

 
Keywords:   ford, volvo
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...