Всеки, който иска да разбере какъв тип шофьор е, вече може да направи това чрез тест в интернет. Само след няколко въпроса на адрес www.efixdrive.com водачите могат да разберат в коя от четири основни категории попадат – динамичен, икономичен, внимателен и грижовен. Тестът е част от комуникационната кампания на Ромпетрол България за горивата с марката Efix.
Четирите типа водачи са представени в анкетата чрез животни – пaнда, гепард, камила и таралеж. За да разбере кое от тях е, шофьорът трябва да отговори на няколко видео въпроса. Заедно с резултата всеки научава и ползите от Efix за нуждите на автомобила според начина си на шофиране. Кампанията е дело на агенция Крес и включва още facebook приложение, листовки, външна и радио реклама.
Ромпетрол България АД е компания, специализирана в дистрибуцията на горива и петролни продукти, която е част от Ромпетрол Груп и развива дейност на българския пазар от 2002 г. насам. Компанията успя да навлезе много бързо на местния пазар, зае значителен дял от пазара на едро, разви националната си мрежа от бензиностанции и изгради модерно депо в Русе.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!