В момента компанията провежда изпитания на Hemera, а разработката се следи от инженерното гуру и бивш кадър на Jaguar Аластър Макуин.
Както се вижда на рендерите, дизайнът на колата започва да придобива форма, въпреки че изображението не показва окончателния вариант- планират се промени в предните светлини и в сплитера (?).
Бившият пилот от Формула 1, Джони Хърбърт, който е рекламно лице и тест-пилот на Eterniti, направи първи тестове на модела, базиран на шаси от Porsche Cayenne Turbo S, на пистата в Уоруикшър миналата седмица.
"Джони твърди, че никога не си е представял SUV да мине по трасе за картинг толкова лесно", каза Макуин. "Моделът има нетипично висока за SUV отзивчивост. Реагира незабавно. "Спортно-луксозен SUV" може да звучи като оксиморон, но съм убеден, че можем да го постигнем".
От ръководството на компанията потвърдиха, че крайните технически спецификации на Hemera са готови на 80%. Колата използва 4.8-литров V8, също познат от Porsche Cayenne Turbo S. Двигателят е доработен и мощността му е увеличена на 600 к.с. Досега са направени три прототипа.
Благодарение на преработеното шаси от Cayenne, Hemera е по-ниска, по-широка и има по-нисък център на тежестта. Пространството за краката на пасажерите на задните седалки е увеличено със 120 мм за сметка на багажника. Моделът стандартно ще се предлага с олекотени 23-цолови джанти и нископрофилни гуми.
Очаква се премиерата на Eterniti Hemera в окончателен вид да бъде на автошоуто в Пекин през април догодина, а колата да се появи в шоурумовете преди планираните SUV модели на Bentley и Maserati.
Планират се около 50 продажби през първата година, като 90% от тях са за Китай, а останалите - за Русия, Европа и Близкия изток. Цената ще е над 150 000 паунда (350 000 лв.) с богато оборудване и много опции.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!