Със Subaru по скиорските писти

Main May 23, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2517 views | no comments

Ако ми беше казал някой, някога, че ще се кача с лека кола по ски-пистата Червено знаме в Боровец, щях да му се изсмея. Но сега се смея сам на себе си, защото леката кола, освен че беше луксозна и автоматик, имаше една много сериозна особеност - беше Subaru Outback. Трилитров, шестцилиндров боксер с мощност 245 к.с., управляван по системата SI-drive. Тя позволява три режима на движение - "интелигентен" /с изключване на два цилиндъра от работа в условията на икономично и градско движение, спортен /sport mode/ и "остро"спортен /Sport Sharp/. Моделът е с обновен дизайн, има нова хромирана решетка, огромни брони и фарове за мъгла, които допълнително подсилват масивната визия на колата. Със своя просвет от 200 мм този класически кросоувър показа завидни възможности извън пътя дори и с по-малкия си двигател 2,5 литра със 165 к.с.
Двигателите със срещуположни цилиндри тип боксер, както и уникалната система за точно симетрично разпределение на усилията и теглото към 4-те задвижващи колела /Symmetrical AWD/ са в основата на отличното поведение и стабилността на всички автомобили Subaru, както на пътя така и извън него.
Всичко това се случи, когато представителят на Subaru за България Субару Моторс Трейдинг организира тест драйв в Рила в курорта Боровец. На наше разположение беше цялата гама, която се предлага в момента на пазара. В центъра на вниманието бяха обновените модели Outback и Legacy, както и последните варианти на Forester, Impreza и B9 Tribecа.
Автомобилите наистина направиха силно впечатление, както с поведението си на асфалта, така и с възможностите си извън него по тежко намокрените ски-писти.
Класическият Forester с двигател 2 литра и 158 к.с. също се изкачи с лекота до върха на самите писти в известния ни курорт. Моделът разполага с понижаващи предавки /трансмисия с демултипликатор/, централен и заден диференциал с ограничено приплъзване, и Hill Holder система за подпомагане при потеглянето по наклон при моделите с 5-степенна механична предавателна кутия.
По-силният мотор 2,5 турбо с 230 к.с. дава още по-големи възможности на този модел.
Моделите Legacy във варианти седан и комби, както и Impreza, показаха също отлични качества най-вече на мокрите пътища в Рила. Със своите двигатели тип боксер със срещуположно разположени цилиндри и симетричната си система за задвижване на 4 колела те остават много балансирани и сигурни при движение дори с висока скорост.
На разположение бе и топмоделът B9 Tribecа – първият SUV на марката, който има оригинален дизайн и изключителен интериор. Автомобилът разполага с до 7 места. Моделът е оборудван с двигател тип боксер и изключителната симетрична система AWD. Обемът му е 3 литра и е разработен със система за променлив ход на клапаните в зависимост от оборотите.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...