Докато PSA се подготвя да лансира през есента Citroen C-Zero и Peugeot iOn, BMW усилено работи върху собствения си електромобил. Това не е първият опит на марката от Мюнхен. От 1972 г. насам са направени седем последователни прототипа. Първият сериен модел ще има четири места, четири врати, дължина от четири метра, просторен багажник и автономия за около 200 км. И ще носи името Megacity.
За разлика от конкуренцията, BMW Megacity е разработен около електрическата кинематика, а не обратното. Батерията е от SB Limotive (Samsung-Bosch) и е монтирана по дължината на пода, оптимизирайки както центъра на тежестта, така и багажния обем. Електромоторът и електрониката са имплантирани в задната част. Намерението на BMW е да използва последно поколение мотор с мощност около 125 kW (170 к.с.) и 250 Нм въртящ момент.
За да се подобрят резултатите, тази кинематика (която ще влезе в тестова фаза през 2011 г. с Concept Active E, разработен на базата на BMW Серия 1) е получила водно охлаждане за предотвратяване от прегряване. При над 49
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!