Тайни около електрическото BMW Megacity

Main August 27, 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1140 views | no comments

Докато PSA се подготвя да лансира през есента Citroen C-Zero и Peugeot iOn, BMW усилено работи върху собствения си електромобил. Това не е първият опит на марката от Мюнхен. От 1972 г. насам са направени седем последователни прототипа. Първият сериен модел ще има четири места, четири врати, дължина от четири метра, просторен багажник и автономия за около 200 км. И ще носи името Megacity.
За разлика от конкуренцията, BMW Megacity е разработен около електрическата кинематика, а не обратното. Батерията е от SB Limotive (Samsung-Bosch) и е монтирана по дължината на пода, оптимизирайки както центъра на тежестта, така и багажния обем. Електромоторът и електрониката са имплантирани в задната част. Намерението на BMW е да използва последно поколение мотор с мощност около 125 kW (170 к.с.) и 250 Нм въртящ момент.
За да се подобрят резултатите, тази кинематика (която ще влезе в тестова фаза през 2011 г. с Concept Active E, разработен на базата на BMW Серия 1) е получила водно охлаждане за предотвратяване от прегряване. При над 49

 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...