Peugeot се завръща на южноамериканския пазар
Начало на производството на Peugeot 408 в Латинска Америка и вдигане на поверителността", етапът в който първите автомобили излизат на пътя.
Привличане и доверие : стил и високо качество
Първите автомобили 408 започват тестове в клиентски условия", финалният етап от работата за постигане на нивото на качество, зададено в проекта. Преди лансирането си в Южна Америка, 408 ще измине 1 милион километра.
Автомобил за Латинска Америка
408 разширява гамата Peugeot в Южна Америка и представя Марката във високия клас на триобемните автомобили.
Новият модел ще се произвежда в завода на PSA в Паломар, в района на Буенос Айрес, откъдето вече са излезли 1,2 милиона автомобила.
Проектът е наистина световен, защото налага тясно сътрудничество между екипите в Китай, където 408 се продава от април и проектантски и производствени центрове в Аржентина, Бразилия и Франция.
Дизайнът и маркетинговите проучвания са реализирани на място, в Sao Paulo Tech Center, със съдействието на централата в Париж.
Нов Лъв за луксозния модел
408 Латинска Америка е първият автомобил с новата емблема на Peugeot на континента.
Концепцията му изразява новото послание на марката Motion&Emotion : Тя съчетава удоволствието от управлението с качество без компромиси, особено осезаемо в изпълнението, материалите и шумовия комфорт.
Високото ниво на автомобила идва и от средно високата архитектура, която позволява голям обем, комфорт и много светлина, заедно с изискан, балансиран и хармоничен стил.
Първо представяне на Салона в Сао Паоло
Първото официално излизане на 408 пред публика ще стане на автомобилния салон в Сао Паоло в края на октомври, на най-големия пазар на континента.
Огромен пазар за един глобален" автомобил
Освен в Бразилия и Аржентина, основните страни от Южноамериканския общ пазар, Mercosur, 408 ще бъде лансиран в още 25 страни : огромна възможност за постигане на амбициите на модела и за международното развитие на Peugeot.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!