Наред с купето и кабриолета Targa присъства в гамата на Porsche 911 от 1965 г. Ето че новото й издание направи своята бляскава премиера на изложението в Детройт. Визуално тя пази характерната за култовия модел стилистика. Освен това с натискането на специален бутон централната секция на покрива се плъзга назад и се скрива зад задните седалки, запазвайки гладката линия на автомобила ненарушена.
Всъщност мекият покрив и задното стъкло оформят цялостния механизъм. Целият процес отнема 19 секунди.
Още с излизането си на пазара Targa ще се предлага в две версии - 911 Targa 4 и Targa 4S. Съгласно начина на именуване при Porsche това означава, че всяка от тях е с четири задвижващи колела и е с по-широка следа.
Системата Porsche Traction Management пази усилията на двата двигателя – на 3,4-литровия с 350 к.с. на Targa 4 и на 3,8-литровия с 400 к.с. на 4S.
Докато предишната версия на 4S спринтираше от място до 100 км/ч за 4,6 сек и постигаше макс. скорост 280 км/ч, за сегашната данните съответно са 4,2 сек и 295 км/ч. Всеки от двигателите може да бъде съчетан със 7-степенния автоматик Porsche PDK
Промените в интериора са минимални, явно от Porsche са решили, че съвършенството няма нужда от промяна.Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!