Audi и VW загатват за рекламите си на Супербоул

Main January 22, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 8960 views | no comments

Всяка пъра неделя на месец февруари стотици милиони по цял свят сядат пред телевизорите, за да гледат едно от главните спортни събития на годината – финала на Суперкупата в Националната футболна лига в САЩ. С наближаването на Супербоул автомобилните компании отпускат милиони за рекламни клипове, които се излъчат в най-скъпо платеното време за тази цел. По време на звездния мач един 30-секунден клип достига цена от няколко милиона долара.
Audi и Volkswagen разкриха тийзъри на два рекламни клипа. Единият е озаглавен Dog Show и загатва, че „идва нещо страшно”, а другият представя типични немци, опитващи се да създадат „перфектната реклама за вашия Американски футболен фестивал”.Видео Видео

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...