Audi представи официално Sport Quattro

Main September 4, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 9855 views | no comments

Audi разкри ревизираната концепция Sport Quattro, която ще дебютира следващата седмица на автомобилното изложение във Франкфурт. Audi Sport Quattro се появява за пръв път през 1984 г., след което се връща към живот в края на 2010 г., като концепция.
Компанията, базирана в Инголщат, е модернизирала прототипа. Той е решен в жълто, предлага огромна шестоъгълна радиаторна решетка, нови стопове, свързани помежду си с тънка червена линия. Въздуховодът на предния капак е позициониран от дясната страна, променен е дизайнът на алуминиевите джанти, а двата накрайника на изпускателната система са станали по-големи. В предната част въздушните отвори са значително по-големи, а LED светлините са по-агресивни. Моделът се вози на 21-цолови алуминиеви джанти, обути в гуми с размер 285/30 R21. Другите акценти включват задно крило и карбоново-керамични спирачни дискове.
Калниците, вратите, капакът на двигателя и капакът на багажника са изработени от алуминий и подсилена с въглеродни влакна пластмаса (CFRP). Концепцията тежи 1850 кг, дълга е 4602 мм, широка – 1964 мм, а височината е точно 1386 мм. Междуосието е 2784 мм, докато багажното пространство е едва 300 литра.
Отвътре кабината е фокусирана към водача. Тя предлага дигитален инструментален клъстер с централно монтиран оборотомер, обграден от карта на пистата на Льо Ман в лявата част и хронометър в дясната. Няколко други виртуални 3D дисплеи са налични и могат да се изберат от мултифункционалния спортен волан.
Audi Sport Quattro се задвижва от 4-литров битурбо V8 TFSI агрегат с 560 к.с. и 700 Нм. Електромотор с мощност 150 к.с. и 400 Нм е монтиран между конвенционалния двигател и модернизираната 8-степенна Tiptronic трансмисия. Той се захранва от литиево-йонна батерия с водно охлаждане и капацитет от 14,1 кВтч, монтирана в багажника.
Благодарение на тази хибридна система новото Audi Sport Quattro генерира обща мощност от 700 к.с. и 800 Нм, което е достатъчно да изстреля концепцията от 0 до 100 км/ч само за 3,7 сек, преди да достигне максималните 305 км/ч. Моделът може да измине на електричество 50 км, а комбинираният разход на гориво е едва 2,5 л/ 100 км с вредни емисии от 59 г/км CO2. Впечатляващият разход е възможен благодарение на технологията за деактивиране на цилиндри, както и на системата Старт/Стоп.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...