BMW Group отчита рекордни резултати за първото тримесечие на 2011 г.

Main May 5, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2700 views | no comments

Източник: www.bmw.bg

BMW Group продължава позитивната тенденция в пазарното си представяне и постига рекордни резултати за първото тримесечие на 2011 г. Приходите на компанията отбелязват ръст от 28.9 % и достигат 16.037 млрд. евро (2010: 12.443 млрд. евро). Финансовия резултат за първите три месеца преди облагане (EBIT) нараства рязко до 1.902 млрд. (2010: 449 млн. евро), а печалбата преди данъци (EBT) възлиза на 1.812 млрд. евро (2010: 508 млн.) от тях нетна печалба – 1.212 млрд. (2010: 324 млн. евро). В периода януари – март 2011 г. са реализирани 382 758 автомобила от трите марки на компанията BMW, MINI и Rolls-Royce. Това е с 21.3% повече в сравнение със същия период през предходната година и най-добър пазарен резултат в историята на компанията.

"BMW Group започва новата финансова година отлично. Постигаме рекордни приходи и продаваме повече автомобили от всякога. Значителният ръст в реализацията на нашите продукти и последователното прилагане на нашата корпоративна стратегия Number ONE са в основата на този успех, коментира Норберт Райтхофер, Председател на Борда на директорите на BMW Group при представянето на резултатите. Относно целите на компанията за 2011 г. г-н Райтхофер коментира: "BMW Group е на път да постигне нови рекордни обеми в продажбите на нови автомобили в рамките на годината. Целта ни е да реализираме поне 1,5 млн. автомобила, постигайки най-високи продажби и за трите ни марки BMW, MINI и Rolls-Royce. Нормата на печалба от автомобилния бизнес на компанията трябва да надхвърли 8%.

Сред основните фактори за резултатите през първото тримесечие е силното представяне при продажбата на нови автомобили, както и увеличените приходи от тази част на бизнеса в резултат на реализацията на модели от върха на гамата, постигането на по-високи ценови равнища и повишаване на ефективността. За първите три месеца на 2011 г. са продадени 321 175 автомобила BMW, което е с 20.8% повече в сравнение с предходната година. Новото BMW Серия 5, флагманът BMW Серия 7 и BMW X моделите имат най-голям принос за този резултат. Ръстът в продажбите на MINI е 22.9%. За периода януари – март са реализирани общо 60 860 автомобила от тази марка. Особено популярен сред клиентите е четвъртия модел на марката MINI Countryman, чиито продажби за периода са 16 078. В първото тримесечие продажбите на Rolls – Royce са нараснали повече от два пъти и са 723 (2010: 279 автомобила). Най-голям дял в реализацията има моделът Ghost с 566 автомобила.

Позитивна е тенденцията на почти всички пазари. В Европа ръстът в продажбите на нови автомобили BMW, MINI и Rolls-Royce е 13.0% или общо 200 088 автомобила. В отделните страни: Германия – 9%, Великобритания 21.7%, Италия 7%, Франция 13.5% и т.н. Броят на новорегистрираните автомобили в Северна и Южна Америка е с 17.3% по-висок, в сравнение със същия период през предходната година и възлиза на 71 257 автомобила. Продажбите се увеличават и в Азия с 53% до 90 148 автомобила, като 58 706 от тях са реализирани на китайския пазар, който регистрира ръст от 71.6%.

Приходите от мотоциклети за първото тримесечие на 2011 г. са нараснали с 13.1% до 397 млн. евро. Финансовият резултат EBIT от тази част на бизнеса възлиза на 31 млн. евро, като за първи път при отчитането се включва и представянето на Husqvarna. Реализациите на двете мотоциклети марки на групата BMW и Husqvarna са с 11.4% повече в сравнение с 2010 г. и са общо 25 049 мотоциклета.

 
Keywords:   bmw, bmw group, bmw mini, rolls royce
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...