BMW AG разчита, че новата Серия 3 ще „отхапе“ голямо парче от световния пазар и ще увеличи и без това големия ръст на продажбите на компанията през втората половина на 2012 г. Рекорд с 1,67 млн. автомобила, реализирани на пазара през 2011 г. в глобален мащаб, отчете компанията. С 14,2% са нараснали общо продажбите на всички марки от портфолиото й спрямо 2010 г. - BMW, Mini и Rolls-Royce.
„За в бъдеще се надяваме да продъжим с ръста в световен мащаб, като предвиждаме през 2012 г. да станем номер едно по продажби в луксозния автомобилен сегмент“, сподели Ян Робъртсън, шеф на търговския отдел на компанията.
„Започваме годината с доста добри поръчки и обновен моделен ред“, е заявил Норберт Райтхофер, шеф на BMW, пред Wall Street Journal.
Предишната рекордна година за трите марки на компанията е била 2007 г., когато продажбите са възлизали на 1 500 678 единици.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!