Chrysler 300C SRT-8 2005

Reviews December 10, 2006 | AutoDrum.com A- A+ 3039 views | no comments

С 85 к.с. нараства мощта под капака на Chrysler 300 и неговият HEMI двигател. Наскоро, Chrysler Group показа 2005 Chrysler 300C SRT-8 със своите 425 к.с., пристигащ през пролетта.

„С близо 50% дялова част, HEMI е критично важен за успеха на Chrysler 300.” казва Дан Кнот, Директор – (Street and Racing Technology – SRT). “С новият 2005 Chrysler 300C SRT-8, ние сега добавяме още повече мощност към HEMI и по-голяма производителност на Chrysler 300C.”

Предварителните динамични цели на 300C SRT-8 биват за 0-100 км/ч малко над 5 сек. и четвърт миля за около 13 секунди.

Задвижването

Този 425 к.с., нормално аспириран 6.1 литра HEMI е с най-голямата мощност на двигател предлагана досега от Chrysler Group. Неговият рейтинг 69,8 к.с. за литър минава дори легендарния 1966 „Street HEMI”. Въртящият момент е 563 Nm.

Когато SRT започват да разработват по-мощен HEMI за Chrysler 300C SRT-8, имат в предвид наследството от предишният двигател, което води до адаптиране към традиционния HEMI, като оранжево боядисаният блок и черните глави.

Инженерите от SRT разработили задвижващата част за Chrysler 300C SRT-8, достигат повече мощност чрез добавяне на допълнителна кубатура, увеличено сгъстяване в цилиндрите, нов дизайн на всмукателните и изпускателните системи в цилиндровата глава, създавайки увеличен поток на гориво-въздушна смес и увеличена производителност на двигателя.

За да добият повече кубатура, инженерите от SRT увеличават диаметъра на цилиндрите в Chrysler 300C SRT-8 HEMI с 3,5 мм всеки, като така променят кубатурата на двигателя от 5,7 на 6,1 литра. Компресията също бива увеличена от 9,6:1 до 10,3:1, отприщвайки по този начин повече енергия в горивния процес.

Возене и Стабилност

Chrysler 300C SRT-8 е пригоден за отлично удоволствие от шофирането и стабилност достатъчна за овладяването на този динамичен потенциал, на който ще се насладят клиентите.

Устройството на шасито при Chrysler 300C SRT-8 се цели в общата производителност с редица подобрения, включително пренастроени амортисьори, ресори, увеличен диаметър на щангите против люлеене и др. Новите шарнири на окачването отпред и отзад, помагат за намаляването на клирънса с 1,3 см от Chrysler 300C. Електронната програма за стабилност на автомобила (ESP), бива специално пригодена за динамиката на SRT-8.

Този Chrysler 300C SRT-8 стъпва на пътя посредством нова окомплектовка на джанти с гуми. Джантите са 20” алуминиеви с високо скоростни Goodyear F1 трисезонни гуми (четирисезонни гуми са възможни като опция) с асиметрична шарка. Големината им е 245/45/20 отпред и 255/45/20 отзад.

Спирачната мощ следва ръка за ръка при новият Chrysler 300 SRT-8 със завидното ускорение и скорост – като тя бива специално разработена да намали скоростта или да спре автомобила сигурно и стабилно. Всички четири колела са със спирачки от Brembo – добре познати ни от състезанията – екипирани с по четири бутала на челюстите.

Дизайн

Модифицираните предна и задна брони, помагат за отвеждането на въздушният поток през канала към спирачките. В допълнение, специално конструираният заден спойлер увеличава натиска отзад с 39%, без да увеличава спирачната сила.

Други уникални добавки към екстериора на Chrysler 300C SRT-8 са решетката с цвета на купето с хромирана рамка, страничните огледала и дръжките на вратите, както и символа на SRT.

Два са възможните цветове при екстериора: светло сиво и черен металик.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...