Chrysler Group LLC проведе специален инструктаж, по време на който 400 дилъра на компанията са били запознати с изискванията за изграждането на продажбени центрове и предлагането на Fiat 500 в Съединените Американски Щати.
Chrysler Group иска да отвори 165 нови дилърски центъра, в които да се предлага новото поколение на субкомпактната италианска класика, като едно от основните изисквания е локациите им да са в големи градове с голяма концентрация на регистрирани малки автомобили.
Дилърите на Chrysler са били запознати с всички изисквания, на които трябва да отговарят предложенията им за създаването на бъдещите нови центрове за продажбата на Fiat 500. Дилърските заявки трябва да бъдат подадени до 22 септември, а от Chrysler Group ще изберат новите продавачи на мъника до края на годината.
"Fiat предлага на нашите дилъри възможност да участват в едно уникално изживяване, коментира Лаура Сов, шеф на Fiat Brand North America. "Нашите дилъри ще могат да комуникират с група хора, които в момента не са в техните клиентски листи. Те се интересуват от италиански автомобилен дизайн в комбинация с технологии за горивна икономичност.
Първите представители на североамериканската версия на Fiat 500 ще бъдат продадени до края на годината, а през следващата ще бъде лансиран и Fiat 500 Cabrio. 500 ще се произвежда в Толука, Мексико, като ще бъде оборудван с 1.4 литров, MultiAir редови двигател, който ще се сглобява в САЩ.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!