Двата варианта на еднообемен автомобил на Марката, визиоспасите C4 Picasso и Grand C4 Picasso, приемат новия й имидж и технологията микро - хибрид e-HDi. От лансирането си двата модела бележат безспорен търговски успех с почти 650 000 продадени автомобила. Сега те предлагат няколко новости най – вече по отношение на стила и двигателите.
Върху предния капак и капака на багажника на C4 Picasso и Grand C4 Picasso, които предлагат изключителна осветеност благодарение на панорамното стъкло с голям ъгъл, вече е поставено новото лого на Марката. В предната броня, под фаровете са вградени LED светлини, видими както през нощта, така и през деня.
Предлага се технологията микро – хибрид e-HDi комбинирана със система Stop&Start от последно поколение, ръчна пилотирана скоростна кутия и двигател HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP). Тя предлага комфортно управление, ниска консумация на гориво (4,8 л/100 км) и чувствително намалено ниво на емисии CO2 (125 г/ км).
C4 Picasso и Grand C4 Picasso могат да бъдат оборудвани с CITROEN eTouch, комплексна сервизна услуга включваща спешни повиквания, пътна помощ, виртуална сервизна книжка и Eco Driving.
Тези новости ще се предлагат от последното тримесечие на 2010.
СТИЛ : ПРЕМИНАВАНЕ КЪМ НОВИЯ ИМИДЖ, ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ И РАЗВИТИЕ КЪМ ПОВЕЧЕ ЕЛЕГАНТНОСТ
По отношение на стила, новостите предназначени да подчертаят елегантността на C4 Picasso и Grand C4 Picasso са многобройни :
поставяне на новото лого върху предния капак, капака на багажника, в центъра на алуминиевите джанти, на волана и на ключа ;
опция Black Top за C4 Picasso, която предлага възможност шест от цветовете в гамата да се комбинират с черен покрив ;
уникална предна броня за двата варианта, взета от версията C4 Picasso (5 места), като под фаровете е вградена активна през нощта и през деня LED светлина ;
фарове с бели мигачи ;
стопове с черен контур за C4 Picasso ;
поставяне на хромиран елемент на дръжките на вратите отвън за ниво Exclusive ;
нова тапицерия за седалките и паната на вратите за ниво Exclusive.
e-HDi : ТЕХНОЛОГИЯ МИКРО – ХИБРИД ЗА НАМАЛЯВАНЕ ЕМИСИИТЕ НА CO2 И РАЗХОДА НА ГОРИВО
Новата система микро – хибрид e-HDi е комбинирана с двигателя HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP) и ръчна пилотирана 6 – степенна скоростна кутия.
Технологията микро - хибрид е разработена на база на функцията Stop&Start от второ поколение. Последната е оборудвана със алтернатор - стартер, или реверсивен алтернатор, чиито функции са оптимизирани. Мощността, увеличена до 70% по отношение на първия вариант, достига 2,2 kW и притежава мощна електроника.
Потеглянето на автомобила става за 400 мс, което е половината от времето, необходимо на стартера.
Липсата на шум е постигната с употребата на ремък вместо зъбно зацепване, монтиран на стандартен стартер.
Липсата на вибрации при потеглянето и включването в режим на изчакване на двигателя е следствие от употребата на двоен маховик, добре уплътнен дозатор за въздух и бързото достигане режима на празен ход.
Устройство за подпомагане на електрическата мрежа, e-booster, позволява да се усили електрическото захранване на алтернатора, с помощта на свръхкондензатори, последователно свързани с акумулатора. Това устройство дава многобройни предимства :
увеличение на предаваната енергия, за да се подобри възможността за повторно потегляне, дори при температура до -5 °C ;
поддръжка на електрическата мрежа посредством пълна пропускливост на енергията от стартера, което позволява да се поддържа функцията на фаровете, чистачките, а също и радиото… ;
функция за оптимизиране на натоварването на акумулатора и свръхкондензаторите посредством складиране на енергията при вдигане на педала от газта и при празен ход.
C4 Picasso и Grand C4 Picasso са екипирани с акумулатор, способен да издържи до 600 000 цикъла на презареждане.
Двата модела, също така, имат оптимизирано окачване на двигателя, за още по-голям комфорт при спирания и потегляния.
Значителен прогрес е постигнат по отношение намаляване разхода на гориво и емисиите на CO2. Консумацията на гориво в смесен цикъл е 4,8 л/100 км за C4 Picasso (5,0 за Grand C4 Picasso) а емисиите на CO2 - 125 (130) г/ км.
В градска среда, редуцирането на разхода и емисиите CO2 може да стигне до15 %.
CITROEN eTouch – ЗА ДА ИМАТЕ ВРЪЗКА
CITROEN eTouch вече се предлага за CITROEN C4 Picasso и Grand C4 Picasso. Това е комплексна сервизна услуга, която включва спешни повиквания и пътна помощ (локализирани), както и виртуална сервизна книжка и Eco Driving достъпни през персонален акаунт MyCITROEN в интернет.
За повикванията, CITROEN eTouch функционира напълно автономно. Системата разполага с модул GPS и SIM карта, които не се нуждаят от абонамент за телефон и нямат лимит на валидността. На борда на автомобила са поставени два бутона - « SOS » за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се активира автоматично) и « Шеврони » за пътна помощ.
Спешните повиквания позволяват да се намали времето необходимо за намеса при пътен инцидент или повреда.
Тези две услуги са напълно безплатни и достъпни 24 ч/24, 7 дни/7.
Марката CITROEN
Динамична и креативна, марката CITROEN лансира през 2010г първия модел от своята нова линия : CITROEN DS3. Силна повече от 90 години със своята "Créative Technologie", CITROEN предлага решения на конкретни проблеми свързани с опазването на околната среда. През 2010г на пазара ще бъдат пуснати 2 електрически модела и технологията микро – хибрид e - HDI. CITROEN, това са 8 000 точки на продажба, 13 500 служители, присъствие в над 80 страни, 1 346 000 автомобила продадени през 2009г.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!