Повечето ценители и купувачи на леки коли смятат, че състезателните модели на F1 нямат никакво (или в най-добрия случай имат нищожно) влияние върху серийното производство. Очевидно производителите са на друго мнение – всяка фирма намира свои начини да въведе в серийните си модели постигнатите подобния. Ferrari например създава неповторими в блясъка на своя спортен стил коли, които освен всичко друго са изключително труднодостъпни, а това ги прави още по-желани. Серийното производство на McLaren е сходно с това на Ferrari. Renаult пък пренася успехите си от формула 1 в серийните си модели, като постига почти пълно съвършенство при производството на хечбек.
Renaultsport пусна новото Clio F1 Team R27,така че да бъде в крак с новия болид R27, с който ще се състева Renault през новия сезон. Новия хечбек, представен миналата седмица на изложението в Женева, е снабден със спортни Recaro бутала, олекотени 17-цолови, антрацитно черни, джанти, подобреното “Cup” окачване и още някои пипвания, като всичко това прави тази кола жестока. Серията е ограничена и ще излезе на пазара до края на този месец, а след нейната продажба, новото окачването “Cup” ще започне да се качва и на “обикновеното” Clio Renaultsport.
Иначе новото Clio R27 следва логиката , чийто основи бяха поставени миналата година с култовия модел Megane Renaulsport F1 Team R26. Подходът също е аналогичен – производство, което е повече съобразено със състезателните модели, отколкото със потребностите на масовото производство ; представянето е същото – авто изложението е Женева. Изобщо, вижда се, че Renault умее да печели адмирациите на все повече и повече познавачи и ценители на хубавите автомобили.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!