E-Go Revolt: „Сделано в России“

Main November 10, 2008 | Auto-Press.net A- A+ 1738 views | no comments

Малката московска фирма E-Go Motors представи проекта си за супер-спортен автомобил, наречен E-Go Revolt (метежник, бунтовник, революционер – англ.). За съжаление, информацията за проекта засега е доста бедна.

Известно е че този руски супер-спортен автомобил от ранга на Ferrari и Маserati е направен с широко използване на чужди възли и агрегати. Платформата на колата, двигателят (V6, 3,0 л, битурбо, 550 к. с.) и шестстепенната предавателна кутия са от Mitsubishi, светотехниката и редица други детайли са взети назаем от други автопроизводители, като джантите на японската фирма Work и електрониката на фирмата National Instruments.

Джантите са 19-цолови, с гумите са 245/40/19 отпред и 325/30/19 отзад, а спирачките са с 425 мм дискове отпред и 342 мм отзад. Всички системи на Revolt се управляват с тъч-контрол чрез сензорен екран, разположен на волана. Всъщност в този автомобил автомобил руски са дизайнът, инвестицията за разработката и компановката.

Още е рано да се говори за динамични характеристики, цени и пускане на колата в производство. Първо трябва да се достигне до фазата ходови образец на колата и след това да преминат тестовете за донастройка на автомобила. Засега е ясно само одно: E-Go Revolt, несъмнено, няма да е крупно сериен автомобил, най-вече заради пазарните му перспективи. Подобен тип автомобил просто по определение не може да бъде достъпен и евтин, заради колосалната по обем ръчна, висококвалифицирана работа и всички купувани отстрани и отвън възли и агрегати.

Ако се върнем малко назад, веднага ни идва наум друг подобен руски проект – Russo-Baltique Impression. Разкошно и футуристично спортно купе, построено с използването на агрегати от Mercedes CL 65 AMG. Този проект се провали най-вече заради прекалено високата си цена от 2 млн. долара за автомобил. E-Go Revolt навярно ще струва в пъти по-малко, но дори да се удържи цената му в зоната на 60 000 – 70 000 долара, пак ще му остане супер-сериозна конкуренция с история в жанра. Ако пък влезе в по-гоната категория, насреща му ще се изправят автомобили като Nissan GT-R и Porsche 911, което едва ли ще му осигури светло пазарно бъдеще.

Независимо от неясното бъдеще на колата, създателите й безспорно заслужават голямо уважение заради ентусиазма си и стремежа да започнат и довършат това съвсем не просто начинание – създаването на супер-спортен автомобил от най-висок клас. Дали ще успеят ще покаже времето. Главното в случката е ,че Русия, макар и късно, но също се опитва да прави суперколи.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...