Fiat 500 комби - Очаква се през 2010 година

Main December 24, 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 1238 views | no comments

Fiat ще представят система за задвижване на четирите колела при своя малък градски модел 500, сочат най-новите материали в немските медии. Според въпросните слухове италианският автомобилен производител ще пусне през 2010 година автомобил, който видимо ще притежава контурите на комби и ще бъде базиран на показания по-рано Fiat 500 Giardinetta. Една от причините за пускането на по-голям вариант със задвижване на четирите колела е наличието на конкурент, а именно Mini Clubman.

Почти сигурно е, че предстоящият комби вариант на Fiat 500 ще ползва системата за задвижване на четирите колела, която е използвана и в хечбека Panda. Все пак в края на краищата двата модела споделят една и съща платформа. И макар и да не е дадена зелена светлина на проекта на Fiat, от Automobilwoche съобщават, че вероятно ще има серийно производство и дори се предвижда производството в 32 000 бройки годишно.

Предишен материал: От много време имаше слухове за Fiat и за развитието на няколко нови варианта на изключително успешния Fiat 500. Така наскоро бе забелязан първият от възможните варианти на базата на 500 – ново комби (или Giardinetta) бе забелязан по улиците, но тежко замаскиран. Въпреки опитите на инженерите да покрият достатъчно колата, прототипът е бил доста лесно различим като удължена версия на 500.

Един от най-големите конкуренти на Fiat 500 е Mini, като представянето наскоро на комбито Mini Clubman е достатъчна причина за Fiat да пусне своя версия. Компютърната графика е добра индикация какво можем да очакваме от новото комби, като могат да се забележи по-дълъг заден надвес и по-висок покрив.

По-дългата база на 500 се доказа като вдъхновяваща идея за италианската фирма Castagna, които представиха комби версия на 500 по време на автомобилното изложение в Женева тази година. Наречен Woody Wagon (заради дървените елементи в интериора), моделът е по-дълъг с 30 см в сравнение със серийния Fiat 500 и притежава 1.4-литров мотор с мощност от 155 к.с.

Не очаквайте да видите този мотор в Giardinetta, като по-възможно е бъдещите серийни модели да запазят същата гама от двигатели, която се ползва при стандартния мъник. Това означава 1.2-литров двигател с мощност от 70 к.с. и 1.4-литров с мощност от 100 к.с. Към тях има и 1.3-литров ултраефикасен Multijet дизел с мощност от 75 к.с.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...