Ford B-MAX, който ще дебютира тази година, поставя нови стандарти в класа си за икономия на гориво и СО2 емисии. Версията с 1,6-литров TDCi двигател е със 104 г/км СО2 емисии и 4,0 л/100 км разход на гориво. Това е сравнено с СО2 емисии между 109 и 119 г/км и разход на гориво между 4,1 и 4,6 л/100 км на конкурентни мултифункционални автомобили на пазара.
B-MAX с 1.0-литровия бензинов EcoBoost двигател (120 к.с.) е със 114 г/км СО2 емисии и разход на гориво 4.9 л/100 км. Клиентите могат да спестят около 340 евро годишно в сравнение с бензиновите конкуренти на B-MAX, чиито показатели са 134-149 г/км СО2 емисии и 5,7-6,4 л/100 км разход на гориво.
B-MAX се характеризира с гама от технологии за намаляване на разхода на гориво и СО2 емисиите. Те включват Start-Stop система, която автоматично изгася двигателя при спрял автомобил, информационната „Еко“ режим, която помага на водача да кара по-икономично, индикатор за превключване на предавките и др. Интелигентното регенеративно зареждане зарежда акумулатора в най-икономичните моменти от пътуването и също дава своя принос за икономиите.
Стартът на производството на B-MAX изискваше нов подход при конструирането на вратите, чийто резултат е безпрепятствен достъп за водача, пътниците и багажа, като централните колони са вградени в самите врати. B-MAX също ще предлага майсторска изработка и висококачествени материали, рядко срещани в достъпни компактни автомобили, заедно с гъвкаво място за сядане и водещо в класа пространство за багаж.
Новият B-MAX ще дебютира на Автомобилното изложение в Женева през март, а продажбите му в Европа ще стартират по-късно тази година.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!