За оздрaвяване и "оживяване" на марката си Lincoln Ford е готов да похарчи към 1 милиард долара. По плана на Синия овал, през следващите четири години с марката Lincoln ще излязат седем нови и съществуващи модела, като последните ще минат много сериозна модернизация.
По плановете на Ford, Lincoln трябва да се позиционира на пазара в Щатите между BMW и Lexus. Положението в момента не е блестящо - Lincoln заема последното място по обема на продажбите си сред останалите премиални марки зад океана, а според анализаторите тази година положението ще се влоши още повече.
Независимо от прогнозите, ръководството на Ford е настроено доста оптимистично. В компанията са уверени, че към 2015-а продажбите трябва да нараснат до 162 000 годишно от миналогодишните 85 000 реализации.
Първата крачка в плана за оздравяване е създаването на собствена дилърска мрежа на Lincoln, което ще придаде повече блясък на гамата и марката. Към съществуващите дилъри е отправено предложение да повишат нивото на шоу-румовете си, което несъмнено ще откаже някои от тях от сътрудничество с производителя.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!