Вече трябва да свикваме с това име – Geely, китайският автомобилен производител, чиито амбиции за бъдещето са големи. След като купи шведската марка Volvo и стана първата китайска марка, получила добър резултат на краш тестовете на EuroNcap, Geely иска трайно да се настани на европейския пазар, като започва първо от Италия, а после се цели във Великобритания. В цитираните страни марката се предлага вече от няколко години, но без успех, а сега е настъпил моментът за поправителен и нова емблема.
Преди няколко години компанията направи няколко безуспешни опита да се наложи в Европа. След това седанът EC7 получи 4 от максимални пет звезди за безопасност от независимата организация EuroNcap, което го постави на равна нога с европейските автомобили.
Geely възнамерява да открие 300 концесии и центрове през близките десет години в Италия . След седана EC7 Emgrand ще последва и версия хечбек в лицето на EC7-RV, но те ще бъдат само прелюдия към цяла плеяда от модели.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!