General Motors представляват втория голям производител, който след няколко дни ще оповести плановете си да развива ефективни дизелови двигатели и полухибриди за пазара в Европа. Те няма да работят върху по-сложните и скъпи пълни хибриди. Ford съобщиха, че ще се фокусират върху stop-start двигатели и по-оптимизирана аеродинамика, за да намалят разхода на гориво на европейските автомобили. Те също нямат намерение да навлизат в сферата на хибридните технологии.
Европейците по-бавно свикват с хибридите заради модерните дизелови двигатели, които често предлагат идентична консумация на гориво, но пък струват хиляди долари по-малко. Заради ниското търсене председателят на европейския отдел на GM за двигатели Рита Форст разкри, че постепенно налагане на хибридите в Европа е по-рентабилно. Това би станало чрез микро- и “по-меки” хибриди.
Тези системи включват технологиите stop-start, както и тази за регенериране на енергия от спирачките.
GM
Форст също така загатна и за потенциала на новата технология HCCI, която притежава способността да подобри ефективността на оползотворяване на горивото при бензиновите двигатели до нивото на дизелите. Тя обаче допълни, че GM не са изключили напълно възможността да продава хибриди в Европа, ако има необходимото търсене.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!