GM продаде 8.39 милиона автомобила в целия свят през 2010

Main January 25, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3501 views | no comments

Ръст с 12.2 процента в сравнение с 2009 г.
Продажбите в Китай и САЩ достигнаха по 2 милиона във всеки от двата пазара
Силно приключване на 2010 година за Opel/Vauxhall

Детройт/Рюселсхайм. General Motors отчете продажбата на 8,389,769 автомобила в целия свят през календарна година 2010, което представлява нарастване с 12.2 процента в сравнение с продадените през 2009 година 7,477,178 автомобила.1

GM постигна двуцифрено нарастване на пет от най-големите си 10 пазара, включително 28.8 процента ръст в Китай, където GM и нейните партньори2 са първите стигнали върховата цифра от 2 милиона продажби в една единствена година. Компанията отбеляза ръст от 41.3% в Узбекистан, който е вече за GM десетият най-голям пазар по брой на продажбите.

Продажбите в САЩ – 2-рия най-голям пазар за GM, нараснаха с 6.3 процента въпреки закриването или продажбата на четири от марките на компанията. В същото време в Бразилия – 3-я по големина пазар за GM, ръстът на продажбите достигна 10.4 процента.

Opel/Vauxhall остава втората най-добре продаваща се марка на GM в целия свят, отчитайки силен финал на годината. През 2010 г. нейният пазарен дял нарасна на 18 от общо 27 европейски пазара, включително Великобритания, Франция, Италия и Испания. Opel/Vauxhall е една от трите най-продавани марки в осем европейски страни, включително най-големите пазари Германия и Великобритания. Пазарният дял от 6.25% на марката през последното тримесечие представлява ръст от почти 0.5 процентни пункта в сравнение със същия период на 2009 г. и нарастване с 0.05 пункта спрямо средното ниво за първото, второто и третото тримесечия на 2010 г. В Германия Opel печелеше пазарен дял с всяко следващо тримесечие и приключи годината с 9.68% дял през декември – с ръст от два пълни процентни пункта спрямо декември 2009 г.

Поръчките за наскоро представената нова Meriva са нараснали с 80% от премиерата й; тя е No. 1 в сегмента си в Европа. Astra 5 врати е на второ място в сегмента на компактните хечбек автомобили, а Insignia е No. 2 сред автомобилите от среден клас на масовите марки.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...