Известната японска фирма работи върху нов двуместен спортен автомобил в който ще комбинира най-доброто от автомобилните си и мотоциклетни технологии за да се получи достоен заместник на известния й модел от 90-е години на миналия век Beat. Оригиналният автомобил беше с дължина 3,3 метра, открит и се правеше в периода от 1991-а до 1996-а с мотор 660 куб.см, за да ползва данъчни преференции според японското законодателство.
Новата кола ще е с предно задвижване, две места и се развива върху платформата на хибрида CR-Z, но с намалени габарити и по-къси надвисвaния, като във външността си ще има сериозни заемки от прототипа на Honda OSM.
По всяка вероятност задвижването ще е поверено на един от двата бензинови двигателя от следващото поколение на марката - 1.3 или 1.5 л VTEC, които ще влязат в серийните модели на марката от следващата година. Според вътрешни източници за колата не се предвижда хибридно задвижване, но тя ще бъде снабдена със системата стоп-старт. По всяка вероятност ще се предложи и първото за марката задвижване със сдвоен съединител, развито на базата на техниката на известния модел мотоциклет на Honda - VFR1200F.
Основни конкуренти на новата малка хонда, когато се появи на пазара в края на 2013-а ще са моделите Mazda MX-5 и Renault Wind.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!