Глобалната брандова консултанска компания Interbrand постави Hyundai сред най-зелените марки в света, позовавайки се на екостратегията на компанията Blue Drive и на водещата й роля в автоиндустрията в разработката на коли с водородни горивни клетки и нулеви вредни емисии.
В новия глобален доклад на Interbrand Hyundai заема 11-о място сред „50-те водещи световни зелени марки“ и 4-то сред 7-те автомобилопроизводители, намерили място в класацията.
Анкетата, проведена чрез допитване до над 10 000 души и организации от 10 страни, разглежда екологичното досие на всяка от компаниите и отношението на потребителите към нея. Марките се подреждат въз основа на техните резултати, въздействието им върху околната среда, дългосрочната им стратегия за растеж и корпоративните социалноотговорни програми.
Дъщерната марка на Hyundai – Blue Drive, създадена през 2008, обхваща всички екотехнологии и екопродукти на компанията, допринасящи за по-ниския разход на гориво и вредни емисии за бензинови, дизелови, електрически, хибридни и водородни двигатели.
Hyundai планира съвсем скоро да извади на пазара зареждащи се от мрежата хибридни автомобили, а в момента експлоатира изпитателни флотилии от електромобили с водородни горивни клетки и изцяло електрически автомобили, наречени BlueOn.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!