Nissan бе определен за една от най-зелените марки в света за 2013. Това стана в третия годишен доклад Best Global Green Brands на Interbrand. Отличен за лидерството си при мобилността с нулеви емисии със 100-процентовия електрически автомобил LEAF...
Hyundai е автомобилната компания с най-голям ръст на стойността за изминалата година, като брандът е поскъпнал с цели 19% спрямо 2010 г. Данните бяха публикувани от консултантската компания Interbrand, която се занимава с анализиране, оценяване и ...
Глобалната брандова консултанска компания Interbrand постави Hyundai сред най-зелените марки в света, позовавайки се на екостратегията на компанията Blue Drive и на водещата й роля в автоиндустрията в разработката на коли с водородни горивни клетк...
Марката Toyota brand е най-ценна в автомобилния бизнес, съгласно изследване публикувано през миналата седмица от консултантската фирма Interbrand. Класирането е направено на базата на печалбите, които марките носят на компаниите притежаващи прават...
- 72-ра позиция в класацията Best Global Brands на BusinessWeek/Interbrand - Три позиции подобрение - Hyundai изпреварва световноизвестни конкуренти (Сеул, Корея) Силата на марката Hyundai Motor Co. продължава да се повишава и компанията зае 72...