Hyundai с най-лоялни клиенти според класация на J. D. Power

Main February 6, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 5890 views | no comments

Корейският автомобилостроител Hyundai оглавява класацията на престижната компания за глобални маркетингови информационни услуги J. D. Power and Associates за лоялност на клиентите към марката.
При проведеното допитване е установено, че 64 процента от собствениците на Hyundai са останали верни на марката и при смяната на автомобила през 2011 година. Според J. D. Power and Associates това се дължи най-вече на новите модели на корейската компания Elantra и Sonata.
„Ръстът в лоялността на клиентите на Hyundai се дължи на разширената моделна гама, на нарастващото доверие в качеството и на привлекателността на марката“, пояснява Рафи Фестекджян, директор на сектора за проучвания на автомобилни продукти към J. D. Power and Associates.
Второто място в класацията си поделят Ford и Honda с по 60 процента, а след тях, с по 59, се нареждат BMW и Kia.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...