Корейският автомобилостроител Hyundai оглавява класацията на престижната компания за глобални маркетингови информационни услуги J. D. Power and Associates за лоялност на клиентите към марката.
При проведеното допитване е установено, че 64 процента от собствениците на Hyundai са останали верни на марката и при смяната на автомобила през 2011 година. Според J. D. Power and Associates това се дължи най-вече на новите модели на корейската компания Elantra и Sonata.
„Ръстът в лоялността на клиентите на Hyundai се дължи на разширената моделна гама, на нарастващото доверие в качеството и на привлекателността на марката“, пояснява Рафи Фестекджян, директор на сектора за проучвания на автомобилни продукти към J. D. Power and Associates.
Второто място в класацията си поделят Ford и Honda с по 60 процента, а след тях, с по 59, се нареждат BMW и Kia.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!