Hyundai акцентира върху премиум-моделите на автосалона в Шанхай

Main April 19, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2085 views | no comments

Източник: www.hyundaibg.bg

Hyundai Motor Company - най-бързоразвиващият се голям автомобилостроител в света, представи премиум седана Azera и новите си брандови насоки за Китай на автосалона в Шанхай като част от стратегията на компанията за засилване на присъствието й на най-големия автомобилен пазар в света. Hyundai представи и бестселъра си в Китай - новия Elantra Yuedong.

На щанда на Hyundai бяха изложени и други модели, въплъщаващи премиум ценности като Sonata и Veloster, както и някои екологични модели като Sonata Hybrid, електромобила BlueOn и концепткара с конфигурация седан, завдижван от горивни клетки Blue2, демонстриращи невероятния стил и свръхмоделните технологии на Hyundai. Освен всичко останало тези коли изразяват и новите брандови насоки в развитието на компанията.

Знаем, че днешните купувачи се променят. Затова и Hyundai трябва да се промени, заяви Джери Шин, вицепредседател на Hyundai Motor. Днешните купувачи вече не искат прекалено скъпи коли, натъпкани с ненужни технологии. Това е вчерашната представа за премиум. Затова ние създадохме ново определение за премиум – наричаме го Модерният премиум.

Шин обяви и новия брандов слоган на Hyundai Ново мислене. Нови възможности, демонстрирайки с два примера как новото мислене поражда нови възможности.

Според старото мислене само скъпите коли имат луксозни характеристики. Ново мислене роди нашата нова Azera. С елегантния си дизайнерски стил флуидна скулптура и множество луксозни характеристики, Azera изглежда много по-скъпа, отколкото е в действителност. Старото мислене казва, че купето трябва да има две врати. Новото мислене даде живот на съвсем новия ни Veloster. Със своите три врати Veloster има стила на купе и удобствата на седан.

Петото поколение на Azera, която на някои пазари се предлага и като Grandeur, се появи в Корея в началото на тази година, но Hyundai избра Китай за първия чуждестранен пазар, на който да представи своя премиум седан.

Другата новост, представена в Шанхай беше бестселъра на китайския пазар Elantra Yuedong, която претърпя сериозни модификации както в стила, така и в динамичните характеристики.
Автомобилът, разработен специално за китайския пазар, отразява нуждите и предпочитанията на местните потребители. От появарата му в дистрибуторската мрежа през август 2008 до момента от този модел са продадени общо 620 000 броя.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...