Volvo предлага автомобилите с най-висок процент клиентско задоволство. Това е изводът от най-новото проучване на американската изследователска агенция J.D. Power and Associates. Шведският бранд измести от първото място Mercedes, въпреки че германският концерн подобри точковия си актив от миналата година, като събра 839 точки. Те се оказаха недостатъчни за лидерската позиция, която окупира Volvo с 841 точки. Скандинавската компания отбеляза удивителен ръст, изкачвайки се със седем места в световната ранглиста, което е поредно доказателство за изключителния напредъкът на марката по отношение на качество, екологичност и сигурност.
В най-новото изследване на J.D. Power and Associates впечатление прави отстъплението на традиционно силни брандове по отношение на клиентско задоволство като Toyota, Honda и Daihatsu. Тези три японски представители бяха окупирали първите три места в периода 2002-2009 г. Сега са на значително по-задни позиции. Веднага след Volvo и Mercedes се нареждат Mazda, Mini и Honda.
Два Volvo модела бяха отличени и в продуктовото класиране. V50 спечели сребърен медал в “Medium” сегментa, докато V70 се нареди на трето място в клас “Executive”. Президентът на Volvo Car Corporation Стефан Якоби бе изключително горд и радостен след оповестяване на резултатите. Той сподели задоволството си, че хората оценяват все по-качествените материали и по-доброто обслужване, което предлага шведският бранд. Якоби увери, че в бъдеще компанията ще продължи да вдига летвата все по-високо, като запазва лидерската позиция сред конкуренцията.
Тази година в изследванията на J.D. Power and Associates участваха 17 150 собственици на нови автомобили. Те споделиха своите впечатления онлайн в периода януари - март.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!