KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за март 2011 г. възлиза на 216 219 броя. С това компанията регистрира ръст от 21,9% за изминалия месец.
По региони през месец март продажбите на KIA са се увеличили съответно с 41,8% до 49 573 реализирани единици в Северна Америка, Корея – 21,3% (46 100 броя), Китай – 17,9% (33 951 броя), на основните пазари – 17,4% (41 237 броя) и Европа – 12,1% (45 358 броя).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите 3 месеца на 2011 г. в световен мащаб са се увеличили с общо 20%, достигайки 565 355 броя. Най-голям дял марката придоби в Северна Америка и основните пазари със съответно 117 087 и 119 187 продажби, което представлява ръст от 35,3% и 21,1%.
Бестселърът на марката за изминалия месец март продължава да бъде представителят на С-сегмента Cerato (известен на някои пазари и под името Forte) с общо 35 907 продадени единици. Компактният SUV Sportage и KIA Rio оспорват второто място с реализирани съответно 26 922 броя и 21 273 броя. Четвъртото място е отредено за KIA Sorento с реализирани 18 195 единици. На 5-а позиция се подрежда градският кросоувър KIA Soul с регистрирани 17 140 продажби.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!