След така наречената „фаза 1“ от 2010 г., проектът за олекотен CUV (Crossover Utility Vehicle) на британския производител Lotus навлиза във втория си етап. Структурата на каросерията работи с високотехнологични материали, включително високоякостна стомана, алуминий, магнезий и композитни материали. Резултатът показва общо намаляване на масата с 31% (528,3 кг) и се спестяват общо 188 евро от цената на автомобила. Масата на каросерията олекна с 37% или 141,6 кг.
Lotus Engineering използва размерите на разработката Toyota Venza CUV от 2009 г. Преработено е шасито. Така наречената BIW структура (Body-in-White) има потенциала да отговори на изискванията на Щатските служби по безопасност, включително и страничен удар и пробиване на вратата, натоварването на предното и задното шаси, устойчивостта на предницата при сблъсък, обсега на детския колан за безопасност и др. Дизайнът от този вид подобрява с 20% устойчивостта към усукване.
Инженерното подразделение на Lotus още не е тествало олекотения си проект, но се надява да свали с 23% разхода на гориво.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!