Немските тунери са сложили широк бодикит, който разширява предните и задните крила със съответно 50 мм и 80 мм. Към него влизат и странични престилки. А погледнат отпред, с новия си преден капак автомобилът изглежда, все едно почти всички повърхности по него са покрити с въглеродни нишки.
Отзад новата броня е с грамаден дифузьор, който заедно със задния спойлер увеличава натиска върху шасито, твърдят от Mansory. Издутият външен вид се допълва от 20-цоловите ковани джанти с гуми 265/30ZR20 отпред и 305/25ZR20 отзад.
Под капака се намира 5,5-литров V8 с двойно турбо, със стандартна мощност 557 к.с. и въртящ момент 799 Nm. Инженерите на Mansory са успели да напомпат двигателя до 640 к.с. и 900 Nm при 2000 до 4500 об./мин. Увеличената мощност е резултат от препрограмиран контролен блок на двигателя и използването на спортен въздушен филтър.
Има промени и по интериора - алуминиеви педали, кожени тапицерии, луксозни прагове на вратите и подови настилки с бродерия. По таблото и централната конзола има карбонови лайстни, а новият волан е с повишена ергономия.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!