-За първи път на автосалона във Варна ще бъдат показани Световният Автомобил на годината Mazda2 и флагманът на марката - новата Mazda6
-Специално за Автосалона, официалният вносител на Mazda Стар Моторс и неговия дилър за Варна Експрес Кар предлага безплатно допълнително оборудване на стойност до 6 500 лв. за Mazda3 и Mazda5.
Новата Mazda6
Изцяло новата Mazda6 е проектирана да изразява духа на марката в един по-радикален, по-прогресивен вид. Дръзка и спортно изглеждаща, изпълнена с изящно качество на изработка, базирано на японската естетика, тя разкрива нива на емоционално привличане, които обикновено се асоциират с автомобилите от премиум сегмента.
Качество, комфорт и оборудване
Още от самия момент на нейната поява в европейските шоуруми първата генерация на Mazda6 зададе новия стандарт за автомобилите от D сегмента, чрез предлагане на привлекателен спортен дизайн, съчетан с просторен и комфортен интериор. Второто поколение Mazda6 издига тази концепция на ново, по-високо стъпало, чрез добавяне на още по-високи нива на качеството.
Изцяло новата Mazda6 е не само по-удобна и по-лесна за експлоатация, но е станала и по-тиха от всякога.
Двигатели
Гамата двигатели на второто поколение Mazda6 включва три високотехнологични бензинови двигатели и един Common Rail Diesel с мощност 140 к.с. и висок въртящ момент. Нов е 2,5-литровият бензинов двигател MZR, с увеличена до 170 к.с. максимална мощност за още по-бързо ускоряване, за по-плавно развиване на мощността и за усъвършенствано пътуване с висока постоянна скорост.
Японската естетика
При създаването на новата Mazda6 главният дизайнер Юичи Сато въплъти функции на дизайна, заети от японската естетика. За реализирането на тази цел бяха използвани три основни дизайнерски мотива. Първият мотив беше ЮГЕН или "одухотвореност - препратка към изяществото на природата (японския пейзаж). Вторият мотив беше РИН, или благородството на формата, която излъчва спокойна решимост и сила (японския меч). Третият мотив беше СЕИЧИ или изящността, която се изразява чрез прецизното изкусно изработване на автомобила и неговото високо качество.
Дързост и изящество
Като наследява същия атлетичен имидж на модела от първото поколение, новата Mazda6 е решително по-спортна и по-агресивна със своите закръглени, изпъкващи дъги на калниците, с късите надвеси и новата предница. Пригладеният, закръглен преден капак се прекъсва от острите ръбове на страните, образувани от изпъкващите и спортно изглеждащи калници, което създава усещане за напрежение и динамизъм. Интериорът на новата Mazda6 е спортен и изтънчен, с изцяло нов облик, който е реализиран с драматично подобрение на качеството, което е от жизнено важно значение за специалното преживяване. Спортният дух е постигнат чрез реализирането на задушевен дизайн на мястото за шофьора, който засилва до предела усещането зуум-зуум на шофьора от управлението на автомобила.
Високо ниво на стандартно оборудване
Второто поколение модел Mazda6 се предлага в четири нива на оборудване (в зависимост от пазара). В стандартното изпълнение на основното ниво на оборудване Comfort Line са включени: електрически огледала за обратно виждане в цвета на купето, 16-инчови лети алуминиеви джанти, климатична система, регулиране на волана във височина и дълбочина, аудиосистема CD/MP3 с четири високоговорителя, предни и задни електрически стъкла, осем въздушни възглавници, електронна система за управление на динамичната устойчивост на автомобила (DSC), управление на теглителната сила (TRC), ABS със спирачен асистент, активни облегалки за главите на седящите на предните седалки, допълнителен жак и отпечатана върху задното стъкло антена. За моделите със средно ниво на оборудване стандартното изпълнение включва следното оборудване: добавяне на електрически сгъваеми отопляеми странични огледала, 17-инчови лети джанти, бутони на волана с връзка CF-Net, аудиосистема с чейнджър за 6 компактдиска/МР3 с шест високоговорителя, двузонова климатична уредба с автоматично действие, кожен волан и кожена ръкохватка на скоростния лост, борд-компютър за информацията за пътуването, вътрешно огледало за обратно виждане с автоматична защита срещу заслепяване, система датчици за дъжд и за околната осветеност, предни фарове за мъгла и система за поддържане на постоянна скорост (круз контрол). В допълнение към нивото Top Edition могат да се добавят и Bi-Xenon фарове, премиум аудиосистема BOSE и Bluetooth®.
Върховите версии на модела могат да бъдат или спортно ориентирани (GTA), или луксозно ориентирани (GT). Спортно ориентираните модели GTA притежават всичко горе изброено, плюс 18-инчови лети джанти, първокласна аудиосистема Bose®, ксенонови фарове за късите и дълги светлини, система за адаптивни предни фарове (AFS), система за мониторинг на налягането в гумите, система за мобилни телефони Bluetooth®, пакет спортен външен вид (SAP), полутапицирани с кожа отопляеми седалки и комплект педали от алуминиева сплав. За моделите с луксозна ориентация цялото гореизброено оборудване се включва в стандартното изпълнение (с изключение на комплекта SAP), с допълнително пълно тапициране с кожа на седалките и панелите на вратите и система с датчици за паркиране на преден и заден ход.
Съвместимост с околната среда
Една от главните задачи при разработването на новото поколение Mazda6 беше по-нататъшното подобряване съвместимостта на автомобила с околната среда. Компанията Mazda започна стриктно да контролира теглото на своите най-нови автомобили. Намалено тегло се съчетава с едно качествено подобрение на аеродинамичните характеристики на купето и с разширено прилагане на нови технологии за двигателите, за да се гарантира, че независимо от версията или от използваното задвижване, всеки нов автомобил Mazda6 ще използва по-малко гориво и ще отделя по-малко въглероден диоксид, отколкото предходния модел.
В същото време компанията Mazda работи по въпроса за намаляване въздействието на нейните автомобили върху околната среда по време на производствения цикъл и през целия цикъл на експлоатация на автомобила.
Специални условия за продажба по време на Автосалон Варна 2008
Като високо позиционирана и луксозна марка Mazda няма да се включи в традиционната надпревара на отстъпките, която обикновено настъпва сред масовите марки. Това не означава обаче, че клиентите на истинските японски автомобили няма да бъдат приятно изненадани. За Mazda3 и Mazda5, към и без това богатото серийно оборудване са добавени и доста скъпи опции и аксесоари, които по време на автосалона ще са безплатни. В списъка на тези подаръци в различни комбинации влизат такива глезотии като Премиум HiFi аудиосистема BOSE със 7 високоговорителя, CD changer за 6 диска и Subwoofer, електронна карта за дистанционно централно заключване и стартиране на двигателя, Предна аеро-броня, Спортна радиаторна решетка, Спортен заден спойлер, Задни LED свтлини, Eлектронна система за динамичен контрол на траекторията (DSC) и система за контрол на сцеплението (TCS), Електро-управляеми странични плъзгащи се врати с дистанционно управление, Bluetooth Handsfree System с гласово управление, Car Entertainment System с цветен 8.5" TFT LCD монитор, вграден DVD Player (подържа DVD-Video, Video-CD, Audio-CD, CD-R, CD-RW and MP3) и безжични стерео слушалки, DVD сателитна навигационна система със 7" цветен сензорен дисплей и камера за обратно виждане при паркиране.
За различните модели Mazda стойността на тези подаръци достига до 6 500 лв.
Всичко това в комплект с високото стандартно оборудване на автомобилите Mazda, 3-годишната пълна гаранция заедно с 12-годишната антикорозионна гаранция, прави покупката на Mazda изключително изгодна и сигурна инвестиция.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!