Нетрадиционна комуникационна кампания провокира столичани в началото на пролетта. Паркинг само за Mini под „моста на влюбените" пред НДК изненадва и впечатлява забързаните минувачи и шофьорите хванати в капана на софийския трафик. Освен, че разнообразява градската среда и сивото всекидневие кампанията представя една различна гледна точка към света, типична за марката Mini.
Паркинг само за Mini e вторият етап на комуникационната кампания „Countryman. Измъкни се!", посветена на автомобила. Тя включва guerilla marketing и out door, като целта е да се популяризира четвъртият модел, най-щурото автомобилно семейство след Mini Hatch, Mini Clubman, Mini Cabrio.
Едновременно шокиращо различен, но и адски познат, Countryman обожава града, но обича и уединението сред природата. За първи път MINI има четири врати, дължина над четири метра, място за четирима възрастни и възможност за задвижване на четирите колела. Всичко това е опаковано в типичните за марката атрактивен външен вид и дизайн, типичен за британската марка. Но купувачите имат много богати възможности за индивидуализиране.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!