MINI Roadster се отличава с елегантен силует и при затворен и при отворен гюрук, като благодарение на специфичния триобемен дизайн преходът от покрива към задната част се откроява много ясно.
Електромеханичното кормилно управление с променливо в зависимост от скоростта сервоусилване и системата за контрол на стабилността са част от серийното оборудване. Още по-увереното движение по хлъзгави пътни настилки и още по- спортен дух при динамично шофиране по завои се осигурява от системата за контрол на сцеплението DTC (Dynamic Traction Control) включително EDLC (Electronic Differential Lock Control), които са серийни при MINI John Cooper Works Roadster, а при другите варианти се предлагат като опция.
Устойчивата на усукване каросерия със специфични за модела усилвания и ниският център на тежестта подобряват както пъргавата управляемост, така и сигурността на MINI Roadster. Защитата на пътниците се осигурява освен от предните и странични въздушни възглавници за глави и тяло и от екстремно здравата рамка на предното стъкло и свързаните неподвижно с каросерията дъги за защита при преобръщане от полирана неръждаема стомана. Аеродинамичният баланс на MINI Roadster се оптимизира и от активния заден спойлер, който се издига автоматично при скорост над 80 км/ч.
MINI Roadster се въвежда на пазара от 25 февруари 2012 г. Моделът ще се предлага с четири мощни, ефективни бензинови и дизелови двигатели и високотехнологично, специфично за модела окачване, гарантиращо типичното gokart-усещане при шофиране. Гамата от модели включва MINI Cooper Roadster (122 к.с.), MINI Cooper SD Roadster (143 к.с.) и MINI Cooper S Roadster (184 к.с.), както и върховия спортист MINI John Cooper Works Roadster с мощност (211 к.с.). Базовите цени за България са както следва: MINI Cooper 44 200 лв. с ДДС, MINI Cooper S 53 630 лв. с ДДС, MINI John Cooper Works 64 660 лв. с ДДС и MINI Cooper SD 55 600 лв. с ДДС.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!