Тази година автомобилното изложение в Токио дойде и си отмина, но тъй като бе открито автошоуто и в Детройт, някой от показаните неща в Япония останаха почти в сянка. Един модел, който не успя да спечели много вниманието извън Страната на изгряващото слънце, бе подготвената от Mugen Honda Civic Type-RR Experiment Spec, с който дебютира и 2.2-литров K20A двигател с мощност от 260 к.с.
Новият двигател е базиран на нормалния 2-литров Type-R, но благодарение на известен тунинг обемът му нараства на 2 157 см3. Това е същият базов i-VTEC 2-литров агрегат, но Honda са намалили триенето отвътре и са модифицирали разпределителните валове. Други новости са подобрени спирачки, амортисьори, пружини и новата система за постоянен мониторинг на гумите „I-TCMS” на Mugen.
Друга област, над която е доста поработено, са настройките на трансмисията. Стандартната ръчна скоростна кутия е заменена от шестстепенна секвенциална кутия, която сменя предавките за светкавичните 80 милисекунди. Автомобилът запазва съединителя, но той се ползва само когато колата тръгва от място. Каросерията на Civic е цялостно променена. В допълнение към новата предна броня от въглеродни елементи, дизайнерите са прекроили интериора и са заменили стандартните седалки със спортни.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!