Рекламната агенция TBWA от Дюселдорф предприе кампания от името на Nissan Germany за повишаване информираността по отношение на японските спортни автомобили и да насърчи потенциални клиенти към пробно шофиране на новия Nissan GT-R 2012.
Агенцията излезе с “чудесно” решение, гарантирайки на автомобила, че ще бъде признат от настоящи собственици на Porsche. Това видео показва резултатите, както и нетрадиционния начин по-който се обръща към клиентите на немската марка.
Екипът на TBWA разлепи плакати със задницата на GT-R върху различни Porsche-та, спрени на улицата. С една дума - “GT-R е преди вашия 911”. Обоснование за заяждането е записаното време на “Годзила” на Нюрбургринг, което е по-добро от това на 911.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!