През 2011 година Opel продаде 1568 броя автомобили и повиши продажбите си в сравнение с 2010 година с над 40%, класирайки се на четвърто място по брой на регистрациите на нови автомобили в България (по данни от годишна справка на Главна Дирекция Охранителна Полиция).
Основни двигатели за връщането на традиционно силната позиция на Opel на българския пазар са лансираните през предходните две години висококачествени и технологични нови продукти - първо удостоения с около 50 международни награди Opel Insignia, следван от бестселъра в гамата на марката Astra и новото поколение на шампиона по гъвкавост и многофункционалност Meriva. През миналата година най-голям ръст в продажбите отбелязаха моделите Insignia (63%) и Astra (65%), като ръстът от 34% на Opel Corsa също беше впечатляващ.
Пазарният успех на Opel беше постигнат въпреки липсата на изцяло нов модел в гамата на марката през 2011 година. Тази година обаче перспективите пред марката са обнадеждаващи първо поради предстоящите пазарни премиери на емблематичната със своята гъвкавост и многофункционалност нова Zafira Tourer, новото спортно купе с драматични пропорции и впечатляваща спортна визия Astra GTC, новия лекотоварен модел Combo и не на последно място революционния електрически автомобил с удължен пробег Ampera. Допълнително благоприятстващо добрите продажби на автомобилите с марката Opel е предлагането на възможност за данъчен кредит за някои версии на най-подходящите за корпоративни клиенти модели автомобили. Такива са например, Corsa Selection или Enjoy 1.3 CDTI/75 к.с., Astra Enjoy 5 врати или комби-версията Sports Tourer с два турбодизелови двигателя с работен обем 1.7 литра и съответно 110 и 125 к.с. , Meriva Enjoy 1.7 CDTI 130 к.с. и Insignia Sports Tourer Edition или Cosmo също с два турбодизелови двигателя с работен обем 2.0 литра и съответно 130 и 160 к.с.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!