Флагманът на Maserati идва по-луксозен, по-мощен и по-икономичен, откогато и да било. Освен това шестото поколение на Quattroporte е по-широко, по-луксозно и по-практично. Вече ви запознахме с неговите „ТТ данни“, но не можем да се сдържим да не повторим – максимални 307 км/ч, 3,8-литров V8 мотор или 3,0-литров V6, и двата битурбо, излизащи от завода на Ferrari в Маранело, всичко това го прави най-бързото Maserati на всички времена.
С по-големия силов агрегат автомобилът ускорява до 100 км/ч за само 4,7 сек и постига макс. 307 км/ч. Това е с 20 км/ч повече от Quattroporte Sport GT S, освен това и въртящият момент води с 200 Нм. По-малкият не му отстъпва и постига резултат от 285 км/ч.
И двата мотора се съчетават с 8-степенна автоматична предавателна кутия. Предаването е задно или 4х4 (само за V6, задното не се предлага на пазарите с десен волан).
Разходът на гориво е спаднал с 20% спрямо предишния Quattroporte. По-мощният двигател (530 к.с. при 6800 об/мин) е със среден разход 11,8 л/100 км, а на градско изразходва 17,4 л/100 км. На магистрала шестата генерация вече „харчи“ 8,7 л/100 км.
Разпределението на масата е 50:50. Предното окачване е решено с двойни триъгълни носачи, а задното е истинско пет-точково производение на изкуството.
В интериора си откриваме пищен италиански лукс, много кожа, дарво, простор и ръчна изработка. Конфигурацията му може да бъде 4- или 5-местна.
Регулируеми са дори педалите, а аудиосистемата е с 15 говорителя Bowers & Wilkins. Модата за WLAN и WiFi съвместимостта не е подминала и този модел. Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!