„Renault-Nissan България” с 16,4% пазарен дял за 2010 г.

Main January 19, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 1989 views | no comments

С 13% са се увеличили продажбите на Renault през 2010 г. спрямо миналата, а пазарният дял на компанията е достигнал до 5,61%, което представлява увеличение от два пункта (най-големият положителен ръст на българския пазар).
Dacia постига пазарен дял от 7,04% и подобрява позициите си с 0,3 пункта, спрямо 2009 г.
Nissan подобрява позициите си с 0,9 пункта и достига пазарен дял от 3,73%.
Търговските резултати на „Renault-Nissan България" са много добри с общ пазарен дял от 16,38% в сравнение с 13,3% за миналата година.
„За наше огромно съжаление 2010-а се оказа дори по-трудна от предходната 2009. Пазарът на нови автомобил бележи отново спад от -27%. Въпреки това, може да се каже, че вече виждаме „светлина в тунела", тъй като последните месеци от годината отбелязват ръст", споделя Бернар Нувиал, генерален директор на „Renault-Nissan България".
През 2010 г. „Renault-Nissan България" представи на своите клиенти новата Dacia Duster в началото на пролетта. Благодарение на атрактивния си дизайн, 4х4 задвижване, икономичните двигатели и отлично поведение на пътя, моделът успя да привлече интереса на множество корпоративни и частни клиенти. След него в България пристигнаха и спортният модел Megane RS, последвани от обновената лекотоварна гама в лицето на новия Master, Trafic и Kangoo. Към края на годината Renault заложи и на най-компактния модел на марката, като лансира през ноември Twingo, a един месец по-късно и лимитираната серия, предназначена изцяло за дамите - Twingo Miss Sixty.
Също толкова успешна беше годината и за Nissan. Марката затвърди позициите си и увеличи пазарния си дял до 3,73%. През пролетта Nissan Qashqai показа обновения си облик, с което стана още по-атрактивен за своите клиенти. По отчетени продажби до октомври 2010 той зае място в почетната тройка на най-продаваните модели. А в своя сегмент, резултатът е повече от добър Nissan Qashqai държи първото място от месец март тази година. С лансирането на Nissan Juke на пазара в края на есента, клиентите на марката бяха предизвикани с един изключително дързък и атрактивен дизайн. Добрите резултати от 40 продадени автомобила до края на изтеклата година доказаха, че моделът се налага убедително на българския пазар. През коментирания период Nissan представи и нова дизелова версия на Мurano, както и фейслифт на X-Trail, Pathfinder и Navara.
„Ще продължим да представяме нови модели, които вярвам, ще ни помогнат да постигнем желаните резултати. Започваме новата година с представянето на Renault Latitude, на което залагаме големи надежди за заемане на позиции в сегмента на по-луксозните автомобили", е заключението на Бернар Нувиал.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...