Skoda изважда нови концепция и емблема в Женева

Main February 23, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 2623 views | no comments

Нов корпоративен дизайн, ново фирмено лого и концепция, която ще дефинира облика на бъдещите автомобили от марката, ще бъдат показани на фирмения щанд на Skoda по време на автомобилния салон в Женева. Чешкият производител си е поставил амбициозната цел да удвои продажбите си до 2018 г.
Новата фирмена емблема, за която Speed-Press вече предположи, ще влезе в сила от 2012 г.
Компанията ще отбележи и 110-ата годишнина от участието си в автомобилните спортове с версията Fabia Monte Carlo, за която също вече писахме.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...