Toyota Aygo също е готов за Брюксел

Main January 6, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 3050 views | no comments

Съвсем логично наред с технологичните си близнаци Peugeot 107 и Citroen C1 на автосалона в Брюксел на 10 януари ще дефилира и новият Toyota Aygo. Продажбите на модела започват от март.
Aygo дебютира с освежен дизайн, подчинен на новата стилистика на марката и носи някои от чертите на новия Yaris. Моделът е с по-широка предна, но по-аеродинамична броня с вградени фарове против мъгла и големи трапецовидни въздухоотвори. Въведена е и опция за дневни LED светлини. Капакът е с нов дизайн. Aygo е пораснал с 15 мм на дължина, а радиусът му на завой е 4,73 м, което го прави чудесен за градската джунгла.
Затъмнените задни стъкла както за версията с пет, така и за тази с три врати, нови 14-инчови джанти, седемте възможности за цветовете на каросерията, включително и оранжев металик, внасят допълнителна свежест в облика на градския автомобил.
Производителите са заложили на висококачествени материали в интериора, а горната и долната част на бордовото табло са с нов тъмно сив цвят. Променен е и дизайнът на волана, който вече е кожен, като при версиите с фирмената автоматизирана механична трансмисия Multimode на кормилната колона са изнесени ключове за смяна на предавките.
Подобрен е 1,0-литровият бензинов VVT-i двигател на Toyota, който е станал още по-екологичен и икономичен. Той е изцяло изработен от алуминий и е един от най-леките на пазара с масата си от едва 67 кг. Инженерите са преработили горивната му камера, като е постигнато по-ефективно изгаряне. Степента на компресия е повишена от 10,5:1 до 11,0:1.
Максималната му мощност е 67 к.с. при 6000 об/мин, а максималният му въртящ момент – 93 Нм при 3600 об/мин са останали непроменени. Но куплиран с 5-степенната механична предавателна кутия, вредните му емисии на CO2 падат спрямо предишното му поколение от 105 г/км на 99 г/км и са съчетани с изключително нисък разход на гориво. Версиите с трансмисията Multimode съответно отделят 104 г/км СО2 вместо досегашните 106 г/км.
Подобрени са и шумоизолацията в купето, както и комфортът.

Видео

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...