Фейслифтът на Renault Twingo бе представен официално снощи у нас в столичния парти клуб „4ти километър“. Любимецът на милиони жени по света предизвика артистичното въображение на 47 млади български дизайнери, включили се в конкурса на Renault-Nissan България Inspired by Twingo. Под формата на бляскаво ревю бе показана и колекцията на победителя – дизайнерката Валя Стоянова. Освен че е вдъхновена от формите и цветовете на новото Twingo, тя пресъздава динамичния живот на градските момичета и техния естествен усет към актуалното, красивото и практичното. Преобладаващите цветове бяха черно, жълто и виолетово. По чудесен начин бе демонстрирана тенденцията за налагане на плетивата в съвременната градска мода. Смелите комбинации са абсолютният хит в модата през тази година.
Младата дизайнерка ще посети Париж в седмицата на модата.
Партньори на Renault-Nissan България в бляскавото шоу бяха водещата френска марка за обучение на фризьори и развитие на фризьорски центрове Stephan, световният лидер в областта на професионалния маникюр и педикюр CND и козметичната марка Maybelline New Yourk.
Припомняме, че Twingo дебютира у нас броени месеци след официалната си премиера на салона във Франкфурт. Стандартно в него ще открием доста екстри, нетипични за компактния клас, като круиз контрол, фарове срещу мъгла и др. Новите му топли цветове „Фуксия“ и „Бермудско синьо“ го превръщат не в обикновен автомобил, а в незаменим моден аксесоар в гардероба на всяка жена. Засега на българския пазар автомобилът е само с един двигател – 1,2-литровия бензинов мотор на Renault с макс. мощност 75 к.с., възможни при 5500 об/мин.
Моторът е идеален за малкото и леко купе на автомобила и е с приличен смесен разход от около 5,0 л/100 км. Цените на българския пазар започват от 17 990 лв. с ДДС за версията Trend.
фотография: Тони Тончев
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!