През 1996 година Volkswagen представиха компактния ван Typ 9 Caddy, базиран на съществуващия градски мъник Polo. Дизайнът на вана бе създаден от Seat (подразделение на VW), като и самата кола се произвеждаше в Испания. Така бе до 2005 година, когато бе заменен от базирания на Golf Typ 2K Caddy. VW се очаква да представят обаче и нова версия на Caddy, която да бъде насочена към частните купувачи. Тя ще бъде базирана на следващото поколение на Polo, което би трябвало да се появи в началото на следващата година.
Новата кола е насочена към сегмента на MPV автомобилите и ще притежава същата гама от двигатели, която се ползва и от нормалния хечбек. Има и слухове, че се разработва и открита версия на Polo, както и евентуален софтроудър Cross polo.
Гамата от двигатели ще включва ново семейство от 1.2-литрови трицилиндрови двигатели на VW, чиято мощност ще варира между 60 и 105 к.с. Освен това ще има и 1.4-литров агрегат с мощност от 85 к.с., както и друг 1.4-литров TSI двигател с мощност от 170 к.с. Последният е планиран за спортната версия GTI. Феновете на дизелите ще могат да избират между гама от двигатели с оебм, вариращ между 1.4 и 1.6 литра. Съответно мощността ще бъде 75 или 135 к.с. Опциите за трансмисия включват пет- и шестстепенни ръчни трансмисии, както и шестстепенна DSG скоростна кутия с два съединителя.
В допълнение към конвенционалните бензинови и дизелови модели VW ще предлага и дизелова опция. Тъй като Polo притежава статута на по-евтин автомобил, то се очаква и хибридната система да не бъде особено скъпа и да ползва предимно регенеративно спиране и електронно контролирани компоненти – подобна тактика като при технологията EfficientDynamics на BMW.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!