Volkswagen лекотоварни автомобили с драстичен ръст през 2006 в България

Main January 19, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2676 views | no comments

Изминалата 2006 година бе изключително успешна за Порше БГ, официален вносител на Volkswagen за България – особено в сегмента на лекотоварните модели. Никога досега у нас не са продавани толкова лекотоварни автомобили на германския гигант. Ръстът на продажбите е отражение на напълно обновената лекотоварна гама. През 2003 година на пазара в Европа стъпи най-новото поколение на Transporter, а от 2004 година в продажба е и последната генерация на Caddy.

Caddy
Освен тотален любимец на изключително широк диапазон от фирми от най-различни браншове, Caddy с трите си подмоделни линии Kasten, Kombi и Life се утвърди като най-продавания модел на Volkswagen в България през 2006 година. Най-високият стандарт на системи за безопасност серийно, перфектната концепция, безупречната сглобка, богатата гама двигатели, между които и новата метан оптимирана версия EcoFuel както и практически ориентираните товарни и обемни възможности гарантирано позиционираха модела като желан обект за инвестиция от много фирми. Не за пренебрегване е и фабричната 7-местна версия на модела в изпълнение както при Kombi, така и при Life, която освен като реална възможност за превоз на до 7 пътника заедно с водача дава предимството за ползване на данъчен кредит. С нарастващи темпове се очертават продажбите на комфортната версия на модела – Life, която предлага отлично отношение цена-продукт и е едно наистина функционално решение както за хора с големи семейства, така и за специфични бизнес нужди. Спрямо продажбените нива от 2004 година, когато се продаваха едва по около 40 автомобила от модела на година, през 2006 Caddy записа цели 490 продажби – близо 5 пъти повече само за 2 години.

Transporter
Един модел, който не се нуждае от представяне, и който за пореден път доказва универсалността на концепцията, която го наложи като неизменен пазарен лидер в сегмента му в Европа вече повече от 56 години, Transporter доказа през тази година, че за истинските автомобилни ценности няма пазарни прегради. Всепригодността на модела, близо 400-те му фабрични модификации, възможността за открити варианти с бордове или други надстройки освен стандартните неостъклени и остъклени ванови изпълнения, както и широкия диапазон от специфични подмоделни нива, каквито са Shuttle и Caravelle логично донесоха 169 продажби през 2006 година. В немалка степен за ръста на моделната линия допринесе и новата мания сред купувачите на Volkswagen – уникалният по рода си и начина си на изпълнение Multivan. Моделна линия с повече от 20 години традиция, тази модификация започва стремглаво да печели своите почитатели у нас с високата си функционалност, многообразието от решения, които предлага както за ежедневието, бизнеса и семейните нужди, така и за свободното време и хората с широк кръг намерения, които да се свържат с едни автомобил. През 2006 година горди собственици на Multivan станаха 37 предприемчиви българи, през 2004 година хората с подобни намерения се брояха на пръстите на едната ръка.

LT
Един станал легендарен едрогабаритен ван на марката изживя през последните 2 години истински ренесанс и от нулеви продажби през 2004 достигна пред 2006 година нива на продажби в размер на 162 автомобила. В подкрепа на добрите продажби говори добрата концепция на автомобила, типичните за марката продуктови добродетели, както и невероятните акционни условия, които бяха предоставени през годината. В началото на 2007 LT ще предаде щафетата на новия си наследник – Crafter, който след 30 години здрава традиция ще внесе революционни продуктови моменти в сегмента и ще постави нови мащаби в сегмента на лекотоварния сегмент до 5 тона общо допустимо тегло.

В резюме – с 821 продадени лекотоварни автомобили през 2006 Volkswagen се превърна в най-бързорастящата лекотоварна марка в България. Продажбите са се покачили 11,5 пъти в сравнение с 2004 и близо 2 пъти в сравнение с 2005. От 13-та позиция в групата на лекотоварните през 2004 година с едва около 1 % Volkswagen се класира на 4-то място през 2006 година с над 8 % пазарен дял, като започва курс по влизането в челната тройка на най-продаваните лекотоварни марки у нас.

 
 

Lexus IS-F 2008
January 21, 2007
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...