Volvo инвестира в два завода в Китай

Main February 25, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 5328 views | no comments

Volvo Car Corporation ще инвестира за построяване на фабрика в китайския град Ченгду, прави проучвания и за още една в Дакинг. Това бе обявено по време на специална пресконференция в Пекин, на която шведският производител обяви стратегията си за разрастването си в Китай.
„Гледаме на този пазар като втори домашен на Volvo Car Corporation и изключително ключов за успешното бъдеще на компанията", заяви Стефан Якоби, неин президент и управляващ директор. Ли Шуфу, председател на борда, също подчерта стратегическото значение на Китай за Volvo. Миналата година бе година на промени за компанията. На 2 август тя стана собственост на китайския гигант Zhejiang Geely Holding Group, управата й бе сменена, като начело застана Стефан Якоби. До 373 525 единици достигнаха продажбите на марката в световен мащаб и годината финишира с ръст от 11,2% спрямо 2009-а.
„Увеличаваме бизнес присъствието си в Китай от национална компания към организация с всички необходими за управлението на операциите ни в страната функции", заяви по време на пресконференцията Стефан Якоби. „Стремим се да продаваме 200 000 автомобила на китайския пазар до 2015 г.", добави още той.
За тази цел корпорацията Volvo Car ще очаква одобрението на местните власти за изграждането на завод в Ченгду на 1600 км западно от Шанхай. Там ще се произвеждат изключително и само автомобили от шведската марка. Фабриката ще има капацитет за около 100 000 автомобила годишно и се очаква тя да започне да функционира през 2013 г. Разрастването в Китай няма да засегне промени операциите и заетостта на служителите на компанията в Европа. Ще продължат инвестициите и в завода в Дакинг в Североизточен Китай, а в Шанхай ще има развоен и дизайнерски център на компанията за страната. Сред останалите приоритети на китайското подразделение на Volvo е поддържането на развойния й център в Швеция по отношение на разработването на електрически и хибридни автомобили. От 106 на 215 да нарасне броят на дилърските шоурумове в страната до 2015 г., също е част от стратегическите планове на компанията.
Управата й обаче подчерта, че марките Volvo и Geely ще си останат напълно независими една от друга и всяка от тях ще запази своята самобитност.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...