Volvo иска да реализира по 50 000 продажби годишно от новото си комби V60, което тръгва на пазара в края на годината. Двата варианта на "шейсетката" - V60 и S60 са определено с ключова роля за засилване присъствието на марката на пазара в Стария континeнт в целта за достигане на печалба за новия собственик - китайската Zhejiang Geely Holding Group Co., която купи старата шведска марка преди месец от Ford Motor Co.
Серийното производство на V60 стартира преди броени дни във фабриката в Торсланд, край Гьотеборг, Швеция и Volvo ще се опита да предизвика на пазара с него такива модели като BMW 3 Series Touring, Audi A4 Avant и the Mercedes-Benz C class. Дебютът на V60 е насрочен за автосалона в Париж на 30-и септември.
Volvo очаква 90 процента от продажбите на V60 да бъдат реализирани в Европа и по всяка вероятност колата няма да бъде предлагана в Щатите, защото пазарът за спортни комбита тама е доста свит. Целта е продажбите на V60 да достигнат тези на кросовъра XC60 - най-продаваният модел на Volvo не само в Европа, но и в света. През първите седем месеца на годината Volvo реализира 48 000 продажби на крoсовъра в световен мащаб, от които 30,000 в Европа.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!